O nama

O nama
Više od pola veka iskustva, stopostotni domaći kapital

Nobel, globalni igrač sa više od pola veka iskustva, osnovan je 1964. godine kao kompanija sa 100% turskog kapitala. Danas, Nobel posluje sa ukupno pet proizvodnih pogona, tri u Turskoj i po jednom u Kazahstanu i Uzbekistanu, dok preko svojih organizacija sprovodi aktivnosti marketinga i prodaje u 20 zemalja. Nobel ima oko 3000 zaposlenih koji su stručnjaci u svojim oblastima, i izvozi svoje proizvode, proizvedene po internacionalnim standardima u 50 zemalja.

Nobel u Istanbulu vrši aktivnosti prodaje, marketinga i menadžmenta za tursko tržište, u Duzce-u i Gebze-u ima proizvodnju, vrši aktivnosti istraživanja i razvoja, a u svom pogonu u Cerkezkoy-u vrši prozvodnju aktivnih supstanci.

U cilju poboljšanja kvaliteta života efikasnim i visokokvalitetnim proizvodima proizvedenim po međunarodnim standardima, Nobel svoje promotivne i prodajne aktivnosti sprovodi preko svojih kompanija u Nemačkoj, Albaniji, Azerbejdžanu, Belorusiji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Gruziji, Švajcarskoj, Crnoj Gori, Kazahstanu, Kirgistanu, Kosovu, Makedoniji, Mongoliji, Uzbekistanu, Rusiji, Srbiji, Turkmenistanu i Ukrajini.

Stvarajući sopstvene kadrove u svakoj zemlji u kojoj posluje, kompanija Nobel sprovodi marketinške i prodajne aktivnosti u skladu sa istim etičkim i odavno utvrđenim standardima u Turskoj.

Kompanija Nobel vrši marketinške aktivnosti u svakoj zemlji u kojoj posluje sa istim etičkim i dugogodišnjim standardima u Turskoj.

Prvi korak u globalnoj ekspanziji kompanije Nobel koja je deo Ulkar Holdinga je napravljen u Kazahstanu. Nobel AFF, osnovan 2002. godine, postao je prvi proizvodni pogon sa stranim kapitalom u toj zemlji. Ova fabrika, koja je izvor ponosa za Nobel, istovremeno je i prvi nosilac GMP sertifikata dobre proizvođačke prakse u toj zemlji.

Naš ponos u azijskoj regiji je Nobel Pharmsanoat, naša kompanija u Uzbekistanu. Sa više od 300 zaposlenih, Nobel Pharmsanoat je poznati turski brend koji je povezan sa standardom kvaliteta u Uzbekistanu.

Misija: Poboljšati kvalitet života uz moto“Zdravlje je vredno svega”.

Vizija: Obezbediti pouzdane i dostupne proizvode za ljudsko zdravlje u svakom delu sveta.